Všeobecné obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim. Predmetom zmluvy je kúpa a poskytnutie služieb ponúkaných na internetovej stránke www.dovolsi.sk.
1.1 Predávajúci:
Zuzana Šimíčková, M. Granca 15, 84102 Bratislava,
email: simickova.zuzka@gmail.com, tel: 0918 117 458
IČO: 51508214 DIČ: 1072858545
Bankové spojenie: FIO banka, č. ú.: SK04 8330 0000 0020 0239 7696
Zapísaná v Živnostenskom registri Okresného úradu Bratislava pod číslom 110-276292.
(ďalej len "Predávajúci")
1.2 Kupujúci:
Kupujúcim je každý návštevník internetovej stránky, ktorý prostredníctvom objednávkového formulára na www.dovolsi.sk vytvoril objednávku pomocou počítačového systému umiestneného v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
(ďalej len "Kupujúci")
2. Objednávka služby a uzatvorenie zmluvy na diaľku
2.1 Zmluva uzavretá na diaľku vzniká potvrdením objednávky vybranej služby Kupujúcim a kompletným vyplnením objednávkového formulára.
2.2 Kupujúci potvrdením objednávky akceptuje cenu služby a tieto všeobecné obchodné podmienky pre dodanie služby vyhlásené Predávajúcim. Vzťahy Kupujúceho a Predávajúceho sa riadia týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné, pokiaľ nie je v zmluve ustanovené inak.
2.3 Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom, neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa").
3. Cena služieb
3.1 Ceny za služby uvedené na stránke www.dovolsi.sk Predávajúceho sú aktuálne a platné v dobe objednania služby. Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH. Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až po pripísaní celej kúpnej ceny na účet Predávajúceho. Faktúra, vystavená na základe zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, je súčasne daňovým dokladom a je odoslaná Kupujúcemu elektronicky.
3.2 Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa, ak Kupujúci odstúpi od zmluvy podľa čl. 6.3 týchto všeobecných obchodných podmienok, ktorej predmetom je poskytnutie služby, po udelení výslovného súhlasu Predávajúcemu.
4. Platobné podmienky
Za služby predávané prostredníctvom stránky www.dovolsi.sk je možné platiť prostredníctvom platobnej brány Stripe (Online platobnou kartou: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro). Platobné metódy sú napojené na platobnú bránu spoločnosti Stripe, ktorá poskytuje zabezpečenú technológiu prijímania platobných kariet. Čísla platobných kariet, kreditných kariet a heslá k elektronickému bankovníctvu sú zadávané pomocou zabezpečeného a dôveryhodného kanála spoločnosti Stripe.
5. Dodacie podmienky
Po kúpe služby, ktorú si Kupujúci objednáva, mu bude na e-mail poslané potvrdenie daného stretnutia a potvrdenie o dohodnutom termíne.
Kupujúci je povinný skontrolovať si svoju e-mailovú schránku, aj všetky jej podpriečinky (hromadné, spam).
Ak si Kupujúci ani opakovanom hľadaní nenájde e-mail s potvrdením dodávanej služby, požiada o prešetrenie problému Predávajúceho odoslaním mailu na: simickova.zuzka@gmail.com; táto e-mailová adresa je súčasne adresou technickej podpory.
Predávajúci je povinný poskytnúť dohodnuté služby – uskutočniť osobné stretnutie s Kupujúcim v dohodnutom dátume v objednávke, alebo v inom, náhradnom dátume na základe predošlej dohody s Kupujúcim.
V prípade, ak Kupujúci zvolí termín osobného stretnutia na deň pred uplynutím 14 dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy, služba bude v zvolenom termíne poskytnutá iba v prípade, ak Kupujúci udelí výslovný súhlas so začatím poskytovania služby.
6. Práva Kupujúceho
6.1 Právo na poskytnutie informácií
Kupujúci má právo na poskytnutie informácií v zmysle § 15 ods.1 písm. f) zákona o ochranespotrebiteľa o práve na odstúpenie od zmluvy (ďalej len "Informácie") pred uzavretím zmluvy.Informácie sú uvedené na webovej stránke Predávajúceho a v týchto všeobecných obchodných podmienkach.
6.2 Právo na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Kupujúci má v zmysle §11 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov právo podať Predávajúcemu žiadosť o nápravu, ak medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Kupujúci domnieva, že Predávajúci porušil iné práva Kupujúceho ako spotrebiteľa. Kupujúci má v právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Predávajúci na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
6.3 Právo odstúpiť od zmluvy
6.3.1 Kupujúci má v zmysle § 19 zákona o ochrane spotrebiteľa
-
právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní, a to doručením vyplneného formuláru, ktorý mu zaslal Predávajúci po uzavretí zmluvy, na adresu Predávajúceho: simickova.zuzka@gmail.com;
-
právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby alebo 14 dní odo dňa, keď Predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie lehoty podľa § 19 odseku 1 písm. a) zákona o ochrane spotrebiteľa, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
6.3.2 Ak Predávajúci neposkytol Kupujúcemu informácie podľa ani dodatočne, Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho do 12 mesiacov od uplynutia lehoty 14 dní.
6.3.3 Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva Kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Kupujúceho, ktoré vyjadruje vôľu Kupujúceho odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Kupujúci môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu zaslal Predávajúci.
6.3.4 Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy Predávajúcemu.
6.3.5 Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak Predávajúci na základe zmluvy uzavretej na diaľku dodal alebo poskytol viacero produktov.
6.3.6 Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej Kupujúci odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.
6.3.7 Predávajúci alebo iná osoba môžu v súvislosti so zánikom doplnkovej zmluvy požadovať od Kupujúceho len úhradu nákladov a skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak Kupujúci odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je poskytnutie služby.
6.3.8 Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša Kupujúci.
6.3.9 Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Kupujúci je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak Kupujúci odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania služby. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve.
6.3.10 Kupujúcemu z uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku nevznikajú okrem povinností podľa odseku 6.3.9 žiadne ďalšie povinnosti alebo náklady.
6.3.11 Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku alebo s doplnkovou zmluvou alebo vrátane iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť Kupujúcemu všetky platby podľa predchádzajúcej vety v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak Kupujúci neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku. Predávajúci nemôže účtovať Kupujúcemu iné dodatočné náklady a poplatky.
6.3.12 Predávajúci nemôže požadovať od Kupujúceho úhradu nákladov za poskytnutie služby počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy bez ohľadu na rozsah poskytnutého plnenia, ak
a) Predávajúci neposkytol Kupujúcemu Informácie alebo písm. h), alebo
b) Kupujúci neudelil Predávajúcemu výslovný súhlas so začatím poskytovania služby.
6.3.13 Predávajúci je povinný vrátiť Kupujúcemu platby podľa odseku 1 rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Predávajúceho dohodnúť sa s Kupujúcim na inom spôsobe úhrady, ak Kupujúcemu nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.
7. Storno podmienky a záručné podmienky
Po márnom uplynutí 14 dňovej lehoty na odstúpenie môžu byť objednané služby bez poplatku zrušené alebo presunuté do 24 hodín pred termínom dodania služby zo zvlášť závažných dôvodov (napr. choroba); pri zrušení služby menej ako 24 hodín pred dohodnutým termínom alebo pri nezrušených termínoch bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
Záručné podmienky sa na tento druh poskytovanej služby nevzťahujú.
8. Zodpovednosť
Predávajúci nie je zodpovedný za úspech klienta a negarantuje naplnenie očakávaných výsledkov. Tie sú závislé na mnohých faktoroch a preto pred vstupom do spolupráce Kupujúci prijíma vlastnú zodpovednosť za (ne)dosiahnutie očakávaných výsledkov.
Kupujúci berie na vedomie, že ponúkané služby užíva na vlastné riziko a že závisí iba na ňom, akým spôsobom informácie a využije a aké výsledky dosiahne. Predávajúci nezodpovedá za výsledky, napr. v duševnom či podnikateľskom rozvoji, ktoré Kupujúci alebo iný užívateľ v súvislosti s užívaním produktu/služby zaznamená, pretože tie sú závislé na celkovej práci v oblasti duševného rozvoja.
Predávajúci nenesie zodpovednosť ani za akúkoľvek prípadnú majetkovú či nemajetkovú ujmu. Služby nenahradzujú zdravotnú starostlivosť.
9. Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho.
V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
Zvláštne dojednania medzi Predávajúcim a Kupujúcim odchyľujúce sa od týchto všeobecných
obchodných podmienok majú prednosť.
Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že si prečítal všeobecné obchodné podmienky,
porozumel im a súhlasí s ich znením.
Neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach sa riadia podľa
príslušných ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňa 20.10.2024